پخش كاغذ ديواري

پخش كاغذ ديواري

پخش كاغذ ديواري

آلبوم هاي CASeLio

كاغذ ديواري كسليو

كاسليو يكي از مهمترين برندهاي توليد كننده و پخش كاغذ ديواري در سراسر دنيا مي باشد.

اين شركت برجسته توانسته با در اختيار داشتن تكنولوژي هاي پيشرفته جهان ،‌ به توليد محصولي مطابق با استاندارد هاي جهاني بپردازد و همچنين در ايران نيز توانسته بازار اختصاصي خود را در دست گيرد.

اطلاعات مفيد براي خريد كاغذ ديواري

كاغذ ديواري

بيشتر اوقات هزينه و قيمت كاغذ ديواري ها به دليل برخي محاسبات تا حدودي براي افراد مبهم است زيرا كاغذ ديواري ها به شكل رول هايي با عرض هاي مختلف عرضه مي شوند و هر شكل و طرحي از كاغذ ديواري متراژ و اندازه جداي خود را دارد و چون ديوارهاي خانه به طور كامل مستقيم و داراي يك سطح نيست و بيشتر خانه ها داراي ستون و ديوارهاي كاذب و غير مفيد هستند، بنابراين هم از رول هاي بيشتري نسبت به محاسبه شما استفاده مي شود و هم در

كاغذ ديواري : به جهت اختراع كاغذ توسط چيني ها و استفاده از آن بمنظور پوشش ديوار منازل در حدود 200 سال قبل از ميلاد توسط آنها ٬ پيدايش كاغذ ديواري را به اين كشور نسبت مي دهند.

با ورود روش هاي تهيه كاغذ در كشورهاي اروپايي و گسترش آن در ساير كشورها و همچنين افزايش تقاضاي كاغذ ديواري در كنار ظهور تكنيك هاي جديد توليد كاغذ ٬ به سرعت بسياري از شركتها در اين عرصه وارد شدند كه شاهد پخش كاغذ ديواري بسيار متنوع آنها بصورت ساده و نقش برجسته هستيد.

• كاغذ ديواري هاي ساخته شده از الياف بافته نشده:

اين كاغذ ديواريها داراي بستري از الياف دراز سلولزي بافته نشده هستند ، بسياري از اين كاغذ ديواريها بدون لايه محافظ وينيل ساخته ميشوند تا بهترين سازگاري را با محيط زيست داشته باشند. عدم استفاده از لايه وينيل اين نوع كاغذ ديواريها را بعنوان كاغذ ديواري " قابل تنفس " معروف كرده و از اين نظر بهترين گزينه براي محيط هاي نشيمن با رطوبت كم هستند ليكن عدم وجود لايه

تاريخچه كاغذ ديواري در واقع از چين باستان آغاز مي‌شود. براي اين ادعا مي‌توان ۲ دليل را مطرح نمود:

چيني‌ها مخترع كاغذ بودند.

چيني‌ها كاغذ برنج را ۲۰۰ سال پيش از ميلاد بر ديوارهاي خود مي‌چسباندند.

چگونه كاغذ ديواري مناسب اتاق خواب كودك انتخاب كنيم؟

كاغذ ديواري كودك

رنگ اتاق كودكان مي تواند تاثير بسزايي در تقويت اعتماد به نفس, رفع بي قراري و پرورش احساسات كودكان دختر و پسر داشته باشد. بررسي هاي بسياري نشان داده است رنگ ها تاثيرات بسياري در حالات و روحيات افراد ساكن در محيط دارند و هركدام القاكننده حسي خاص هستند. به همين دليل توجه به رنگ كاغذديواري و دكوراسيون اتاق اهميت ويژه ايي دارد.

زير سازي كاغذ ديواري به چه صورت است؟ (سوالات متداول)

زيرسازي كاغذ ديواري

همانطور كه ديوار پيش از رنگ آميزي ، نيازمند زير سازي و آماده سازي است ، پيش از نصب كاغذ ديواري نيز ، مي بايست زيرسازي لازم را انجام داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.